سئو

آموزش سئو

سئو

آموزش سئو

آموزش تحقیق کلمه کلیدی

مزایای آموزش تحقیق کلمه کلیدی
تحقیق کلمه کلیدی گام اول برای شروع سئو سایت است. برای درک بهتر میزان اهمیت انتخاب کلمه کلیدی مثالی را برای شما مطرح می کنیم.
به عنوان مثال، شما سایتی در زمینه ارائه خدمات کامپیوتر دارید. صفحه ای را برای خدمات کامپیوتر در نظر گرفته اید و می خواهید با اجرای تکنیک های سئو بر روی کلمه کامپیوتر در موتور جستجوی گوگل رتبه خوبی را کسب نمایید.
بعد از گذشت بازه ای از زمان، صفحه مورد نظرتان با کلمه کامپیوتر سئو شده و رتبه یک گوگل را کسب نموده است. اما آیا فردی که به دنبال خدمات کامپیوتر می باشد؛ کلمه کامپیوتر را سرچ می کند؟
قطعا خیر! اینگونه شما به رتبه یک گوگل دست پیدا کرده اید اما این کسب جایگاه برای شما افزایش فروش به همراه نخواهد داشت و اصطلاحاً کلمه پولسازی نیست.
اینجاست که به اهمیت انتخاب اصولی کلمه کلیدی برای سئو و کسب درآمد پِی می بریم.
پس بزرگترین مزایای استفاده از خدمات تحقیق کلمه کلیدی این است که موجب سئویی هدفمند، جذب کاربر، برندینگ و افزایش فروش می شود.



روش تحقیق کلمات کلیدی
حال که با دلایل اهمیت و تاثیر کلمه کلیدی آشنا شدید؛ سوالی که مطرح می شود این است که روش تحقیق کلمات کلیدی چیست؟
برای پاسخ به این پرسش باید بگوییم که راه های زیادی برای پیدا کردن کلمات کلیدی سئو وجود دارد.
اولین و مهم ترین روش برای پیدا کردن کلمه کلیدی، پیشنهاد های گوگل است. شما می توانید از بخش related، سرچ های سایر کاربران را در حوزه کاری خود مشاهده کنید و از آنها برای انتخاب کلمه کلیدی و تولید محتوای خود بهره ببرید.
اما بخش مهمی که در انتخاب کلمه کلیدی وجود دارد؛ استفاده از ابزارهای انتخاب کلمه کلیدی است.

۵ ابزار برای انتخاب کلمه کلیدی
ابزار های زیادی در انتخاب کلمه کلیدی کاربرد دارد که به دو بخش رایگان و پولی تقسیم می شوند. در ادامه به برخی از بهترین ابزارهای انتخاب کلمه کلیدی سایت می پردازیم.
• ابزار Keyword Planner
• ابزار Google Search Console
• ابزار KWFinder
• ابزار Keywordtool.io
• گوگل ادز

۱٫ابزار Keyword Planner
یکی از ابزارهای مفید و کاربردی برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی، Keyword Planner است. این ابزار به شما میزان جستجوی کلمات مورد نظرتان و رقابت بین آنها را نشان می دهد. علاوه بر آن می توانید به کمک Keyword Planner، کلمات ترند و مناسب را نیز پیدا نمایید.

برای اطلاعات بیشتر با آموزش تحقیق کلمه کلیدی با ما همراه باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد