سئو

آموزش سئو

سئو

آموزش سئو

آموزش تحقیق کلمه کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی یکی از مهم ترین بخش های سئو محسوب می شود که لازم است مدیران سایت ها و سئوکاران آن را بلد باشند و به درستی بتوانند آن را انجام دهند. در صورتی که سایتی تحقیق عبارات کلیدی را به درستی انجام دهد، ورودی گوگل آن سایت، ده ها و یا حتی صدها برابر می شود. انتخاب عنوان مناسب و پر جستجو حائز اهمیت بسیار است که لازمه این کار، تحقیق کلمات کلیدی است.

گوگل کیورد پلنر (Google Keyword Planner) نام ابزاری است که در این آموزش از آن استفاده می کنیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن، تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهیم. میزان سختی کلمات کلیدی موضوع مهم دیگری است که باید آن را جدی گرفته و به خوبی بتوانیم این کار را انجام دهیم. یکی از بزرگ ترین اشتباهات سایت های تازه تاسیس، انتخاب کلمات کلیدی سخت و پر رقابت است. در این آموزش به موضوع طریقه سنجیدن میزان سختی کلمات کلیدی می پردازیم و نکات مهمی را در این باره مطرح می کنیم.

یکی از مهم ترین و پایه ای ترین معیارهای موتورهای جستجو، انتخاب کلمات کلیدی مناسب است. در صورتی که تمامی کارهای لازم را انجام دهیم اما از کلمات کلیدی مناسب استفاده نکنیم، مانند این است که هیچ کاری انجام نداده ایم. کاربران از طریق کلماتی که در سایت استفاده می شوند، می توانند شما را در گوگل پیدا کنند.

گوگل، بزرگ ترین موتور جستجوی دنیا است که روزانه ایرانی ها صدها میلیون بار در آن جستجو می کنند. زمانی که کاربری از طریق جستجو در گوگل وارد سایت شما می شود، بدین معنا است که به دنبال شما و یا محصولات شما است. این در حالی است که درصد زیادی از کاربرانی که از طریق تبلیغات وارد سایت شما می شوند، به دنبال شما نیستند و مانند کاربران گوگل به سایت و محصولات شما وفادار نیستند.

فهرست سرفصل‌ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
  • درس یکم: نکات اولیه تحقیق کلمات کلیدی
    • معرفی و ورود به ابزار Google Keyword Planner
  • درس دوم: کار با ابزار Google Keyword Planner
    • تحقیق کلمات کلیدی برای چند موضوع مختلف (به عنوان نمونه)
  • درس سوم: ساخت لیست کلمات کلیدی و بررسی میزان سختی آن
    • برنامه ریزی جهت استفاده از کلمات کلیدی مناسب
    • بررسی میزان سختی کلمات

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با آموزش تحقیق کلمه کلیدی با ما همراه باشید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد